Nattuggla

Jag har verkligen vänt på dygnet nu. Jag har roat mig med att läsa om Polymerer inatt (lika tråkigt som det låter). "Råkade" somna efter jobbet innan och på den vägen är det. Nu ligger jag i min säng och irriterar mig på killen som pratar på tv6. Helt onödigt, kan man tycka, men jag hade velat skjuta honom.

Skummade igenom ett par bloggar nyligen. Kom in på Jackie Ferms blogg, från PH. Där berättar hon att Pontus, som var väldigt underlig under hela programmet bara spelade. På efterfesten hade han supit till det rejält och berättat om sitt lilla spel. Detta gjorde mig lycklig. Han är för vacker för att vara skum.



Älskar att hans öron är väldigt fula.
Det är inte fint att se "perfekt" ut i den benämningen.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0