8/3

Nu var det ett tag sedan jag skrev i min lilla blogg. Har inte direkt haft tid att skriva av mig. Helgen har varit helt perfekt! Fest, spel, mys och massa fet mat. Jag behöver inget mer än så.

Jag fick, för inte så länge sedan, veta att Danny ska flytta till Gislaved. Blev väldigt glad. Fast det hela blev lite jobbigt, då de sa att vi kommer att bo grannar. "Nu kan jag hålla mycket bättre koll på Melissa". Med andra ord, det var roligt att ha ett liv.

Denna veckan har jag världens lugnaste arbetstider och kommer verkligen att vila ut mig inför nästa helg. Lite jobbigt att man konstant lever för helgerna. Dagarna rinner bara ut i sanden då. Jag får ta och bli bättre på det.


Nu ska jag köpa en kamera (på tiden) och därefter titta förbi solariumet.



Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0