Efterlängtad helg!

Oj, är väldigt dålig på att skriva nu känner jag.
Får nog ge upp drömmen som toppbloggare.....


Äntligen är helgen kommen, efter en "hård" arbetsvecka. Det blir en lugn sådan för min del, vilket verkligen behövs. Ikväll står Gnosjö på schemat och imorgon blir det födelsedagskalas i Värnamo.

För tillfället befinner sig Hanna hos mig. Det är alltid lika roligt att vara kring småbarn. Vi har haft en del roliga diskussioner. Till exempel när jag inte fick vara med längre när hon badade..

Hanna - Jag ska se hur länge jag kan hålla huvudet under vattnet nu.
Jag - Okej, vågar du det?
Hanna - Såklart! Räknar själv!
(Tre sekunder senare)
Hanna - ÅH! Klarade 25 sekunder
Jag - Nja.. är du säker?
Hanna - Du fattar ju ingenting, åååååh. Gå nu.



Kommentarer
Postat av: Anna

haha hon e så sööt :D

2010-03-20 | 13:34:42




Vad har du på hjärtat?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0