Live Your Life

Nu är klockan redan över två! Har suttit och kollat på olika serier, tiden går för fort ibland. Jag borde egentligen sova nu, då jag har ett arbete att sköta från klocka sex.. alltså om fyra timmar. Jag har verkligen en god arbetsmoral! hehe

Förutom att arbeta i drygt 7 timmar i morgon, så ska jag även åka till Jönköping. Har lite saker att fixa, busig som jag är. Därefter blir det vin och spel i G-town. Det kommer förmodligen att bli en ytterst trevlig fredag, speciellt för sällskapet!

Det sista jag vill säga är att alla borde älska sig själva. Livet blir mycket roligare då. Varför slösa bort sin tid här på jorden med att må dåligt? Kör det fast är det bara att titta sig själv i spegeln och inse hur bra man är. Det är även viktigt att se det fina i andra människor. Att gå runt och hata folk är inte heller något vidare till liv.


D e t  f i n a s t e  j a g  h a r


Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0