Resumé av helgen

Helgen tar i princip slut lika fort som den kommer. Fast det var bra att denna helg gick fort, då jag ser fram emot nästa. Fast det känns som att jag har sovit för mycket nu!

I fredags besökte jag Aisa och somnade på hennes soffa strax efter klockan åtta. Hon var också trött, så vi var ganska tråkiga båda två. Men det är det fina med vår vänskap, vi bara är!

I början av vår vänskap.

Vi ser ut som barn!

(Plus att vi hatar halsband båda två nu)


Igår var jag på kalas i Värnamo, mitt kusinbarn fyllde ett år. Hon är underbart söt! Jag trodde inte att det skulle bli så roligt, men hade jättekul. Efteråt hjälpte vi i vår familj till att städa undan.

Mitt kusinbarn, Alina.


Sedan åkte jag vidare till ett annat födelsedagsbarn. Assa fyllde tjugo år i veckan och det firades med förfest hemma hos henne i Hillerstorp. Jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle börja dricka med tjejerna, hade inte någon större lust. De skulle vidare till parken, och är man där nykter så kan man lika gärna stanna hemma. Valde att åka hem till mig, för att lägga mig i ett varmt bad och därefter drömma mig bort.

Dagens planer
(ej i ordning):
- Dammsuga och tvätta.
- Åka till återvinningsstationen och slänga glas.
- Panta burkar.
- Sola solarium.
- Titta på Man U - Liverpool.
- Sova lite innan jobbet.
- Jobba från klockan 21.

Kommentarer




Vad har du på hjärtat?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:



Kommentar:

Trackback
RSS 2.0